Publicat în Travel the world

Belek din nou…Kaya Belek

Am revenit cam de o lună din vacanţă, dar a început o perioadă mai plină pentru mine. Au început nunţile şi am avut foarte multă treabă.  Dar îmi place mult să scriu aici aşa că îmi voi face timp să postez mai des.

Revenind la vacanţă am fost pentru prima dată în Turcia în luna iunie şi a fost foarte bine. Apa a fost mult mai caldă decât ne aşteptam, iar seara era mai cald decât în luna septembrie. Cum spuneam şi în articolele anterioare despre Turcia Antalya… vacanţă în 3, nu recomand lunile iulie sau august pentru mers împreună cu copiii. Este mult prea cald şi trebuie să staţi ascunşi la umbră sau în hotel mai mult. received_1784019881636810received_1090104624461509.jpeg20180621_203130-01.jpeg

Am avut parte de vreme foarte bună, apa mării caldă şi servicii foarte bune la hotel. Anul acesta am ales hotelul Kaya Belek, un hotel foarte bun, în top 15 în Antalya. Comparativ cu alte hoteluri la care am mai stat acesta are un restaurant mai mic puţin, dar în schimb mâncarea foarte bună şi gustoasă. Dulciurile au fost un adevărat deliciu. Deşi eu în Turcia nu mă omor după prăjituri pentru că mi se pare că au toate acelaşi gust, aici erau demenţiale.20180619_182808.jpg

received_1769872729718192-0120180617_124426.jpgHotelul are loc de joacă şi 2 piscine pentru copii, plus activităţi pentru cei mici. În schimb nu are grădină foarte mare. Personalul s-a comportat exemplar. Erau ospătari pe role la piscine şi te serveau, pe plajă erau iar câţiva ospătari care se plimbau într-una cu băuturi reci, ceea ce noi nu am mai văzut la hotelurile la care am mai stat. Despre ele am scris aici şi aici.

Camera a fost foarte frumoasă, este un hotel destul de nou construit şi asta se vede. Într-o seară am luat cina la restaurantul barbeque, pe malul mării, iar mâncarea a fost excelentă. Fiecare hotel are câteva restaurante a la carte la care poţi merge (gratuit sau contra unei sume modice, depinde de politica hotelului). Noi am ales barbeque, nu a costat nimic, trebuie doar făcută rezervare în prealabil. received_1784020278303437

Am mers cu agenţia Christian tour şi ei aveau o excursie gratuită în Antalya la bazar, la un magazin cu piele şi unul cu aur. Noi ne-am dus să vedem centrul vechi şi portul din Antalya, care sunt foarte frumoase. Nu mai fusesem şi era excursie de juma de zi. Ce să vezi, ne-am întors din Antalya cu verighete noi . Pentru că…înainte sa plecăm cu o săptămână, Cristi al meu şi-a pierdut verigheta, a 2 oară. Acum era clar că nu dă norocul peste noi să o găsim în grădina noastră a 2 oară, aşa că plictisindu-ne în magazinul cu aur am găsit ceva simplu. Verighete din aur alb, simple, mătuite, iar la buburuza mică i-am cumpărat o pereche de cercei cu buburuze de care s-a îndrăgostit pe loc. Aaaa…şi din bazar am venit şi cu o narghilea mică şi arome şi cărbuni pentru ea.

received_1769874463051352received_1769875249717940

Am fost mulţumiţi de hotel, dar faţă de restul la care am fost are plusuri şi minusuri. În Turcia sunt cam 8-10 hoteluri la alt nivel faţă de majoritatea dar acelea au şi alte preţuri. În viitor poate urmează şi articolul 4 despre Antalya. Până atunci vă doresc o vară cu mult soare, să plece odată ploaia asta de la noi.

Vă pup cu drag şi vă doresc zile senine,

signature

Autor:

Antreprenor la www.decoratiunispeciale.ro , mamica Adelinei Carla si sotie.