Publicat în Travel the world

Antalya… vacanţă în 3

Vă povesteam în articolul anterior, care este disponibil aici, că ne-am petrecut luna de miere în Alanya, o staţiune din Antalya. Ne- a plăcut mult cazarea, mâncarea, excursiile aşa că… am decis sa revenim. Ca să derulăm puţin înainte, între timp ne-am mutat de la Baia Mare lângă Cluj, ne-am luat casă şi am investit bani în casă, iar apoi s-a născut Adelina. După ce am terminat cu strictul necesar pentru casă am decis că e cazul să mai ieşim din ţară. Mă rog, prima vacanţă a Adelinei a fost o săptămână în Germania dar acum vă zic despre Turcia :). Ah…când veţi merge în Turcia, trebuie neapărat să faceţi hammam (baie turcească ). Este o experienţă interesantă.

La 2 ani am considerat noi că se poate bucura de mare,de apă şi de nisip aşa că am ales Turcia din nou. Motivele noastre au fost mai multe şi vi le spun acum. La 2 ani jumate ( sau la orice vârstă:))) ) copiii pot fi foarte pretenţioşi la mâncare, aşa că am vrut un loc unde să am de unde alege ce să îi dau. Nu vroiam Grecia şi să comand paste dar ea poate nu are chef azi de ele şi să mai comand altceva dar poate să nu mănânce nimic. Şi nici să rămână copilul flămând nu puteam (mamele mă înţeleg sunt convinsă). Şi în Turcia ai de unde alege, slavă cerului :)). Am vrut un loc unde să avem activităţi şi pentru ea, iar multe hoteluri au topogane mici, spaţii de joacă, seara sunt spectacole foarte simpatice atât pentru adulţi cât şi pentru cei mici. Deci, eram asiguraţi. Şi…bonusul este că în 2 ore eşti la destinaţie. Plus maxim 1 oră şi ceva cu autocarul până la hotel, depinde de staţiune.

Pentru vacanţa cu Adelina din 2016 am ales staţiunea Belek, aici sunt cele mai frumoase şi bune hoteluri şi este cea mai verde. Se numeşte paradisul verde pentru că hotelurile de aici au grădini foarte mari si frumoase. Cu gazon, palmieri, flori, faci între 2 şi 5 minute din hotel prin grădină până la plajă. Am ales Limak Arcadia, îl puteţi vedea aici pe booking şi am fost foarte mulţumiţi, mâncare bună, echipa de entertainment foarte simpatici şi foarte frumos hotelul. Ne-a plăcut foarte mult că avea mai multe clădiri şi avea multă umbră. Un minus, dar îl ştiam când l-am ales, este acela că hotelul e cam vechi şi camerele nu sunt mega luxoase. Dar noi am ales hotelul şi nu luxul camerei.

Faţă de hotelul din Alanya cele din Belek sunt la alt nivel. Pe noi ne-au impresionat grădinile lor si la Limak Arcadia au foarte multe balansoare şi locuri de stat şi citit sau pur şi simplu să te relaxezi. Hotelul are multe facilităţi pentru copii aşa că am avut de unde alege. Pentru asta l-am şi ales, vacanţa aceasta era pentru Adelina aşa că ne-am dedicat ei :). Echipa de entertainment era foarte simpatică, erau faine show-urile lor, Ade stătea cu gura căscată 1 oră la ei. Singurul minus, dar îl ştiam deja, era că este un hotel vechi, se vedea pe clădiri. Erau totuşi foarte bine întreţinute şi camerele foarte curate.

Ne-a plăcut atât de mult încât anul trecut am decis iar să mergem. Pentru că temperaturile sunt crescute la ei, în 2016 am fost în perioada 16-23 septembrie şi a fost perfect pentru noi şi Ade. Din nou, părinţii ştiu că trebuie să ai grijă în ce perioadă mergi cu un copil mic ca să se bucure de mare şi soare. Aşa că…anul trecut am lăsat pe ultima sută de metri vacanţa, adică la sfârşit de septembrie. Ca să înţelegeţi, eu mă ocup cu decoraţiuni şi aranjamente florale pentru nunţi, dacă nu mergem nicăieri semnez contracte :)). Aşa că…după un sezon super plin am ales din nou să stăm doar la soare şi să mâncăm :)). Am găsit cu greu bilete din 29 septembrie până în 6 octombrie. Sincer… am avut foarte mari emoţii legate de vreme, de căldură. Daaar… a fost perfect. Cred că m-am bronzat cel mai tare până acum într-un concediu.

În 2017 am optat pentru hotelul Ic Santai Family Resort, care este disponibil aici, care între timp şi-a adăugat la denumire Kids concept. Asta pentru că este un hotel special pentru familiile cu copii. Aici mă refer la mai mulţi pentru că Adelina este un copil destul de liniştit şi aici erau peste tot copii, muulţi şi gălăgioşi. Pentru mine…a fost cam multă agitaţie. Dar…are zonă de luat masa cu mese şi scaune mici, cu mâncare specială pentru bebeluşi, cu tacâmuri cu personaje şi… lapte praf. Vă spun sincer… şi eu aş fi mâncat de acolo :). Mâncarea foarte bună, mai diversificată ca şi la Limak Arcadia. Şi cocktail+urile erau foarte bune şi frumos pregătite, nu doar amestecate băuturile acolo.

Cât despre locul de joaca pentru copii… imens. Cu loc pentru activităţi în interior, lucru manual, desenat, picturi pe faţă etc. , dar şi mini disco seara în curtea centrului de joacă. Piscine, topogane pe mai multe înalţimi, jocuri de căţărat…. foarte multe pentru cei mici. Singurul dezavantaj că am fost în octombrie a fost apa în piscine era foarte rece, stăteam la mare până la prânz, apa mării foarte caldă, dar apoi sufla vântul şi ne mutam la piscină care se încălzea destul de bine. în rest, Adelina putea sta la soare muuult, dormea afară la umbra unui palmier sau a unei umbrele şi apoi înapoi la soare.

În 2016 am încercat să diversificăm timpul acolo aşa că am ales 2 excursii. Am fost la Delfinariul din Antalya, unde ne-a plăcut foarte mult şi nouă şi Adelinei. Are foarte multe acvarii cu peşti, un tunel imens cu peşti, o zonă cu şerpi, şopârle, păianjeni, dar…cea mai tare este o cameră cu zăpadă. La 30 şi de grade, te îmbraci cu un costum special şi ai acces 30 minute în acea încăpere foarte interesantă. Recomand excursia asta pentru copii peste 2 ani care înţeleg mai bine. Şi mai era o excursie la o grădina imensă din Antalya, amenajată foarte frumos. Ştiţi… am auzit flori şi plante şi gata. A fost interesant şi acolo, au reprezentat mai multe ţări prin plante şi flori. Oricum… a fost o zi cam înnorată aşa că excursia a fost perfectă.

Ca să nu o mai lungesc, recomand ambele hoteluri pentru copii. Şi în general Turcia ca şi destinţie pentru familii. Servicii la aceleaşi preţuri nu prea sunt, aşa că… go for it. Adelina are doar 4 ani şi este prea mică pentru zboruri în destinaţii mai exotice, drept urmare, când prietenii noştri au decis că merg acolo în vacanţă… am zis că mergem şi noi. Aşa că anul acesta mergem pentru prima dată în luna iunie în Turcia, la hotelul Kaya Belek, linkul este disponibil aici. Ne place foarte mult Belek, ştim deja multe hoteluri cum arată aşa că abia aşteptăm. Va urma şi partea 3 despre acest hotel :).

Vă pup cu drag şi vă doresc zile senine,

signature

Autor:

Antreprenor la www.decoratiunispeciale.ro , mamica Adelinei Carla si sotie.